article-1

ویرایش تخصصی انگلیسی

ویرایش دستنوشته یا مقاله به زبان انگلیسی، آخرین و بی‌شک مهم‌ترین بخش از فرآیند پژوهش است که منجر به چاپ و انتشار یافته‌های  علمی پژوهشگران می‌شود. ویراستاران متخصص و حرفه‌ای در سامانه دکتر کاما دستنوشته یا مقاله انگلیسی شما را ویرایش می‌کنند بی هیچ نگرانی ویرایش تخصصی انواع مقاله (اصیل، کیفی، کمّی، مروری…)، کتاب (علمی، هنری، ادبی…) و هر نوع دستنوشته را به دکتر کاما بسپارید و از خدمات ارزنده پس از دریافت فایل هم بهره‌مند شوید. کیفیت هیچ محدودیتی ندارد و حتی اگر متنی قوی و دقیق نوشته باشید، ویراستاری پیدا می‌شود که بتواند متن شما را بهبود بخشد، اشکال‌های جزیی را بیابد و برطرف کند، به روانی و شیوایی متن کمک کند و خوانایی متن را به بهترین شکل تامین کند. ویرایش تخصصی زمانی

از خدماتی که سامانه دکتر کاما را متمایز می‌کند، ویرایش تخصصی دستنوشته‌های انگلیسی زبان به صورت بومی (نیتیو) و ایرانی است.  سال‌ها همکاری با ویراستاران نیتیو از شرکت اناگو Enago (کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است، تحصیلات مرتبط با موضوع تخصصی دستنوشته دارند و دوره‌های تخصصی ویراستاری مقاله‌های علمی را در دانشگاه‌های معتبر جهانی گذرانده‌اند) و انتقال تجربیات و دانش آنها به ویراستارن ایرانی که با دکتر کاما همکاری داشته‌اند این امکان را فراهم کرده است که حتی در سطح ویرایش ایرانی هم کیفیت بسیار خوبی به دست آید. کسانی که نیاز به ویرایش نیتیو دارند همچنان می‌توانند خدماتی با کیفیت عالی از ویراستاران نیتیو دریافت کنند ولی همکاران ایرانی با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از هزینه ویرایش نیتیو آماده ارائه خدمات ویرایش انگلیسی هستند. با سپردن کارهای ویرایشی خود به دکتر کاما، با خیالی آسوده و با دریافت خدمات پس از فروش (دریافت فایل ویراسته)، تجربه‌ای متفاوت را حس کنید.

خدمات ویرایشی برای انواع نوشته‌ها از جمله، مقاله‌های اصیل، کیفی، کمی…، کتاب، انگیزه‌نامه (SOP)، رزومه (CV)، چکیده کنفرانس، چکیده گسترده یا مبسوط ارائه می‌شود.

اطلاعات درخواست خود را وارد کنید