راهنمای نگارش چکیده مبسوط یا گسترده

drcomma مهر 24, 1400 2 دیدگاه

برخی ژورنال‌ها به ویژه در حوزه علوم انسانی و برخی کنفرانس‌ها از شما چکیده گسترده درخواست می‌کنند. مطمئن باشید کلیپی به این کوتاهی و جامعی که همه چیز از سیر تا پیاز را درباره چکیده گسترده یا چکیده مبسوط توضیح داده باشد در هیچ دوره آموزشی پیدا نمی‌کنید. اینکه چکیده مبسوط باید چه بخش‌هایی داشته باشد؟ چند کلمه باشد؟ با چه قالب یا فرمتی نوشته شود؟ پاسخ به این پرسش‌ها و موارد دیگر را در این کلیپ آموزشی یاد می‌گیرید. اگر پرسشی دارید که در این کلیپ پاسخ داده نشده است، کامنت بگذارید یا فرم درخواست پر کنید. کارشناسان دکتر کاما در اولین فرصت پاسخ شما را خواهند داد.

 

 

نظر (02)

  1. بتول سادات محمدی
    تیر 4, 1401

    باسلام و احترام، من خواستار تهیه چکیده گسترده و ویرایش مقاله ام توسط کادر شما هستم( جهت ارسال به مجله اندیشه های نوین تربیتی) ، اما چند سوال دارم
    مدت زمان تهیه چکیده گسترده و ویرایش مقاله با شرط فوری چند روز طول می کشد؟
    برای هر کدام از این خدمات حدودا چه مبلغی باید پرداخت نمود؟ با تشکر

    پاسخ
    • drcomma
      تیر 6, 1401

      درودها
      زمان انجام کار یک هفته تا ده روز است ولی معمولا بسیار زودتر از این زمان کار آماده می شود. تاکنون نویسندگان و حتی مسوولان مجله وزین اندیشه های نوین تربیتی گله ای از زمان تحویل نداشته اند.
      طبق توافق نامه ای که با مسوولان ژورنال داریم، هزینه های شما شامل 50 درصد تخفیف است که در ایمیل دقیقا مشخص شده و به آگاهی شما می رسد.
      لطفا کار خود را ایمیل کنید و نام ژورنال را حتمن ذکر کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *