کاربرد ابزار هوشمند AuthorOne برای ناشران

drcomma مهر 23, 1402 0 دیدگاه

آیا با ابزار AuthorOne از شرکت اناگو آشنا هستید؟

برای ما همراهی با «اناگو» یعنی حضور در خط مقدم نوآوری… طی این دو دهه همکاری با اناگو همیشه با دستاوردهای بزرگی آشنا شدیم که به پژوهشگران کمک کرده است ولی این بار یکی از دستاوردهای نوآورانه شرکت اناگو را که افتخار نمایندگی آن را داریم به شما معرفی می‌کنم که برای ناشران است: AuthorOne. با استفاده از این سامانه هوشمند و آنلاین که برای ناشران مقاله‌های علمی طراحی شده است با یک تیر دو نشان می‌زنید: هم مقاله از نظر پژوهشی بررسی می‌شود، هم از نظر زبان انگلیسی. اینکه مقاله در اسکوپ ژورنال شما هست، اصول اخلاقی را به کار گرفته است، از نظر میزان همپوشانی (سرقت ادبی) مورد تایید است و موارد دیگری که برای سردبیر اهمیت دارد را به طور کامل بررسی می‌کند. اگر می‌خواهید با این سامانه جذاب آشنا شوید، به لینک زیر سری بزنید یا اینکه سوال خود را ایمیل کنید تا توسط من و همکارانم پاسخ داده شود.

www.enago.com/authorone-publisher.htm

همراه همیشگی شما

دکتر توانگر

tavangar@drcomma.com

در اینجا نمونه‌ای از گزارش پژوهشی سامانه AuthorOne را می‌بینید.

با امتیازی که این مقاله به دست آورده است، نیاز به بازبینی جدی دارد. با توجه به اشکالاتی که در دستنوشته دیده می‌شود، سردبیر راحت‌تر می‌تواند تصمیم بگیرد که مقاله را تایید یا رد کند یا اینکه درخواست بازبینی جزیی یا کلی دهد.

 

این هم گزارش بررسی دستنوشته از نظر زبان انگلیسی است. با امتیازی که این دستنوشته گرفته است قطعن به ویرایش نیتیو نیاز دارد.

با خدمات گسترده‌ای که ما به عنوان نماینده شرکت اناگو ارائه می‌دهیم، بیشتر مواردی که در این گزارش‌ها ایراد گرفته شده است قابل رفع است. از مشکلات دستوری گرفته (ویرایش نیتیو) تا مشکلات ساختاری (تنظیم فرمت و پاسخ به داوری).

 

اگر به هرگونه خدمات پژوهشی نیاز دارید، می‌توانید درخواست خود را ایمیل کنید.

Orders@drcomma.com

Tel: 02166596205

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *